Super-tabara din Marea Britanie – 18-25 iulie

A fost prima oara cand am fost in Marea Britanie, iar impresia este una deosebita. Conditiile de cazare deosebite, masa diversificata si foarte gustoasa, activitatile multiple, excursiile, interactiunea cu copiii din Franta, Grecia, Spania, Italia Arabia Saudita,  Rusia, Kazahstan si Turcia, dar si cu localnicii , totul a fost SUPER, si ne-a parut rau ca a trebuit sa plecam dupa numai o saptamana. Am fost cazati impreuna cu copiii italieni, spanioli si rusi. Am avut la dispozitie internet non stop, TV si DVD, bucatarie, biblioteca etc. Doua zile le-am petrecut in centrul Londrei: – Sambata am participat la excursia organizata de gazde in Londra, si am vizitat Buckingham Palace, Big Ben, Trafalgar Square, Covent Gardens, ne-am plimbat prin St James Park, unde am avut un picnic, si am revenit la colegiu. Aici copiii au jucat un meci de baschet cu spaniolii, si unul de fotbal cu rusii. Colegiul unde suntem cazati este imens, cu circa 7 cladiri, cu piscina interioara, doua sali de sport, doua sali de spectacol, o discoteca, o groaza de sali de clasa, laboratoare, ateliere, terenuri de sport,  si cu un parc imens, toate la dispozitia noastra. Duminica am vizitat Muzeul de ceara Madame Tussaud’s , care ne-a impresionat pe toti, apoi am fost in London Eye, cea mai mare roata din lume. Am urcat la 135 m si am vazut de sus toata Londra, pe o intindere de 40 de km, in toate directiile. Apoi am fost sa mancam la Mc Donalds, dupa care am facut o croaziera pe Tamisa, de unde am vazut o groaza de obiective turistice. Luni dimineata copiii au dat testul de limba engleza, dupa care am fost la cumparaturi. Aici sunt o multime de magazine si un Mall imens. Spre bucuria copiilor, sunt vreo 5 magazine foarte mari de unde isi pot cumpara aparate si jocuri Nintendo, Psp etc.  Dupa amiaza am fost la piscina, o ora si jumatate, dupa care am jucat 2 ore de hockey pe iarba si fotbal, iar seara gazdele au organizat un joc (Starburst), au format echipe mixte si multinationale, care au avut mai multe task-uri de realizat, castigatorii primind ciocolate. Cursurile de limba engleza au avut loc in fiecare dimineata, cate trei ore, si la sfarsit toti copiii au primit certificate in functie de abilitati. Dupa-amiaza, in afara de piscina si hockey pe iarba, am mai participat la teatru, fotbal, iar seara am avut ca activitati "The Battle of the sexes", un concurs format din mai multe jocuri si probe, intre fete si baieti. Au castigat fetele cu 4 la 3. Miercuri dupa-amiaza am mai facut o excursie la Canterbury, la vestita catedrala, foarte frumoasa si foarte mare, si am facut cumparaturi. La masa, dimineata am avut lapte sau ceai, suc de capsuni sau portocale, mai multe sortimente de cereale, fasole cu carnati, mai multe feluri de cornuri, cu ciocolata, gem sau simple, oua si unt. La pranz si seara am avut opt feluri de salate, la alegere, peste afumat, sunca, mai multe feluri de salam, branzeturi, rulouri cu carne, oua umplute, si felul doi: friptura de pui, de vita, peste, cu cartofi prajiti, orez, legume, o multime de sosuri, iar ca desert, budinci si fructe. Am mai jucat diverse jocuri cu baloane umplute cu apa, care se spargeau foarte usor, spre deliciul copiilor. Seara am mai participat la un superb spectacol, la care copii din Spania, Franta, Italia si Kazahstan au cantat si au dansat.